Losers #4

Har kommit igång ordentligt med Losers nu. Frågetecken har rätas ut och tomhål fyllts i, första sidan är i stort sett klappad och klar. Insåg idag under arbetet att jag behöver skriva ner vissa saker, som t.ex. karaktärsegenskaper och specifika miljöbeskrivningar, på ett separat papper som jag kan kolla på samtigt som jag skriver själva texten, bara då kan jag faktiskt skriva om dom sakerna, eftersom mitt huvud har mer gemensamt med en etch-a-sketch än en hårddisk.

2 responses to “Losers #4

  1. Och hur gick det med hemtentan?

  2. inlämnad, mer än så vet jag inte för tillfället

Kommentera

