Mixtape: It’s Gonna Rain

När jag gjorde det här blandbandet försökte jag mixa ihop låtarna med hjälp av det utmärkta och kostnadsfria ljudprogrammet Audicity. Jag är väl inte helt nöjd, men för att vara ett första försök får jag väl ge mig själv godkänt i alla fall. Rent tematiskt funkar det inte riktig heller, men skitsamma, jag behövde en titel.

Ladda/lyssna

Låtlista:

Fatboy Slim – [You’ve Come A Long Way, Baby] Praise You
J Dilla – [Donuts] Stop
De La Soul – [3 Feet High And Rising] Me Myself And I
Sly & the Family Stone – [Greatest Hits] Hot fun in the summertime
Differnet – [Untitled] Searching For Mr. Right
Disrupt – [Foundation Bit] Blast You To Bits
McCarthy – [That’s All Very Well But…] This Nelson Rockefeller
Eggstone – [Eggstone In San Diego] Have You Seen Mary
The Mamas & The Papas – [If You Can Believe Your Eyes and Ears] California Dreamin’
KLF – [Chill Out] Elvis on the Radio, Steel Guit

Kommentera

